Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Ζωή Κωνσταντοπούλου μαινόμενη σε βενζινάδικο στην Αιδηψό - Επιβεβαιώνει το περιστατικό ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου

Όλο το χρονικό και οι καταγγελίες

- Επιβεβαιώνει το περιστατικό με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου ο ιδιοκτήτης του βενζινάδικου στην Αιδηψό
- "Κατηγόρησε τους υπαλλήλους ότι της χάλασαν το λάστιχο και απαίτησε να της το φτιάξουν" είπε μιλώντας στο NewsIt
- Το συμβάν ήρθε στο φως μέσα από καταγγελία πολίτη στο Facebook - Τι λέει η ίδια στο NewsIt
- Υποστήριξε ότι η Πρόεδρος της Βουλής απείλησε υπάλληλο του βενζινάδικου με απόλυση
- Φέρεται επίσης να απείλησε δυο γυναίκες που κατέγραψαν με τα κινητά τους το συμβάν
- "Μας πήρε τα κινητά από τα χέρια" καταγγέλλεται

Σάλος έχει προκληθεί από την καταγγελία πολίτη μέσω του Facebook
σύμφωνα με την οποία η Πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, προπηλάκισε και απείλησε με απόλυση υπάλληλο βενζινάδικου στην Αιδηψό γιατί αρνήθηκε να της αλλάξει λάστιχο στο αυτοκίνητό της.

Αν και δεν υπάρχει video που να αποδεικνύει τις καταγγελίες, εκτός από το post μιας αυτόπτη μάρτυρα στο Facebook, το συμβάν επιβεβαίωσε μιλώντας στο NewsIt και ο ιδιοκτήτης του βενζινάδικου!

"Το περιστατικό είναι αληθές. Εγώ δεν ήμουν εκεί αλλά όταν γύρισα, μου το κατήγγειλαν. Απ’ ό,τι μου είπαν τα παιδιά, ήθελε να της αλλάξουν το λάστιχο", λέει στο NewsIt ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου καυσίμων, Κωνσταντίνος Τσαούσης.

Όπως πρόσθεσε: "τα παιδιά της έπλυναν το αυτοκίνητο το Πάσχα και της κοίταξαν τα λάστιχα. Τη δεύτερη μέσα του Πάσχα, η κα Κωνσταντοπούλου, όπως μου είπαν οι υπάλληλοι, εμφανίστηκε ξανά και κατηγόρησε τους υπαλλήλους ότι της χάλασαν το λάστιχο. Τότε, απαίτησε να της το φτιάξουν. Όμως, δεν είμαστε σε θέση να φτιάχνουμε λάστιχα, για κανέναν άνθρωπο, όποιος κι αν είναι".

"Όταν γύρισα, μου είπαν το περιστατικό και δεν το πίστευα", κατέληξε ο κ. Τσαούσης.

Το Newsit επικοινώνησε με την κα Βάσω Παναγιωτίδου, η οποία επανέλαβε τις καταγγελίες που έκανε μέσω Facebook.
"Μας ζήτησε να σβήσουμε το υλικό που είχαμε, καθώς τραβήξαμε το περιστατικό με τις κάμερες των κινητών μας", λέει. "Το περιστατικό συνέβη με έναν υπάλληλο του βενζινάδικου από τον οποίο ζήτησε να της αλλάξει το λάστιχο της και εκείνος αρνήθηκε", προσθέτει στο Newsit.

Η καταγγελία μέσω Facebook

Όλα έγιναν τη Δευτέρα του Πάσχα σε βενζινάδικο της Αιδηψού, όπου η κα Κωνσταντοπούλου περνά συχνά τα καλοκαίρια και τις γιορτές. Εκεί άλλωστε γνώρισε τον σύζυγό της και εκεί παντρεύτηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή της στο Facebook η Βάλια Παναγιωτίδου, η Πρόεδρος της Βουλής απείλησε τον υπάλληλο του βενζιδάδικου με απόλυση γιατί αρνήθηκε να της αλλάξει λάστιχο στο αυτοκίνητό της. Φέρεται να του ζήτησε τα στοιχεία του και το τηλέφωνο του αφεντικού του για να ζητήσει να τον απολύσει.



"Έπαθα σοκ την είχε πιάσει υστερία! Είχε σκάσει το λάστιχο της, της έβαλε αέρα και της είπε πως θέλει αλλαγή. Δεν μπορούσε να της το αλλάξει αυτός γιατί ήταν μόνος κι άρχισε να του φωνάζει για να πάρει το αφεντικό του να τον απολύσουν. Δεν πίστευα τι άκουγα", ανέφερε στο Facebook η κα Παναγιωτίδου.

Υπάρχει όμως και συνέχεια. Σε σχόλια κάτω από το ίδιο post, η κα Παναγιωτίδου υποστηρίζει ότι η συμπεριφορά της Ζωής Κωνσταντοπούλου είχε και συνέχεια όταν είδε την ίδια και μια φίλη της να τραβούν φωτογραφίες και video από το περιστατικό.

Όπως λέει μάλιστα, η Ζωή Κωνσταντοπούλου τους πήρε τα κινητά από τα χέρια αφού πρώτα απαίτησε να σβήσουν τα πάντα και τις απείλησε πως η φωτογραφίες ή η καταγραφή video είναι ποινικό αδίκημα.

"Άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου πήρε το κινητό της φίλης μου που την τραβούσε και το διέγραψε. Ήμουν στο ταμείο εγώ ήρθε άρχισε να μου λέει για αδικήματα και ποινικά κι έτσι όπως την είδα σκιάχτηκα και μου το έσβησε".

Όλα αυτά σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται μέσω του Facebook. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου δεν έχει αντιδράσει και αναμένεται με ενδιαφέρον η θέση της. Είναι επίσης απορίας άξιο πως γίνεται να έχουν συμβεί όλα αυτά από τη στιγμή που η Πρόεδρος της Βουλής συνοδεύεται από αστυνομικούς της φρουράς της.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ
http://www.newsit.gr/

update:
Ανακοίνωση σχετικά με τις καταγγελίες για την Ζωή Κωνσταντοπούλου εξέδωσε η Οργάνωση Μελών του ΣΥΡΙΖΑ Αιδηψού

Ο ΣΥΡΙΖΑ Αιδηψού κάνει λόγο προσπάθεια σπίλωσης της Προέδρου της Βουλής. "Η λεπτότητα του χαρακτήρα της, το ήθος και η ευγένειά της, δεν θα επέτρεπαν ποτέ να έχει τέτοιου είδους συμπεριφορά -όπως ισχυρίζεται η κυρία- σε υπαλληλικό προσωπικό" αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.

Όλη η ανακοίνωση

"Η ΟΜ Αιδηψού καταδικάζει απερίφραστα την προσπάθεια σπίλωσης της Προέδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου, από κυρία γνωστών από το facebook νεοφιλελεύθερων απόψεων και αναρτήσεών της, επίπεδου -το λιγότερο-Μουρούτη.

Η κυρία βρέθηκε, λέει, μπροστά σε επεισόδιο, περνώντας με το φέρυ της Γλύφας και κατευθυνόμενη στον Αγ. Γιάννη τον Ρώσο, σε πρατήριο βενζίνης, μοναδική αυτή, εν μέσω χιλιάδων δημοκρατικών πολιτών της Β. Εύβοιας, όπου υπήρχε διένεξη μεταξύ της Ζωής Κωνσταντοπούλου και υπάλληλου.

Διαβεβαιώνουμε την κυρία, ότι η παρουσία της Ζωής Κωνσταντοπούλου, κοσμεί την πόλη μας, η ευγένειά της είναι παροιμιώδης και χαίρει άκρας εκτίμησης, από το σύνολο των συμπολιτών μας.

Όλες τις ημέρες του Πάσχα, κυκλοφορούσε ανάμεσά μας μόνη της, χωρίς συνοδεία, παρευρέθη δε την Δευτέρα του Πάσχα, σε κηδεία συντρόφου, που αιφνίδια έφυγε από κοντά μας, φανερά συγκινημένη.

Η λεπτότητα του χαρακτήρα της, το ήθος και η ευγένειά της, δεν θα επέτρεπαν ποτέ να έχει τέτοιου είδους συμπεριφορά -όπως ισχυρίζεται η κυρία- σε υπαλληλικό προσωπικό. Όπως φαίνεται, ο δυναμισμός της Ζωής Κωνσταντοπούλου, ενοχλεί μεγάλα συμφέροντα, τα οποία δημιουργούν φανταστικές ιστορίες, προσπαθώντας να επισκιάσουν το έργο της.... Άδικος κόπος!"
Η ανάρτηση στο Facebook του υπαλλήλου του πρατηρίου τον οποίο προπηλάκισε η Ζωή Κωνσταντοπούλου
Το περιστατικό σχολίασε και ο υπάλληλος του πρατηρίου υγρών καυσίμων, Νίκος Αλατσατιανός, τον οποίο προπηλάκισε η πρόεδρος της Βουλής, αρχικά κοινοποιώντας στο δικό του προφίλ την ανάρτηση της καταγγέλλουσας Βάλιας Παναγιωτίδου και εν συνεχεία σχολιάζοντας κάτω από αυτήν:
Αποκλειστική συνέντευξη της καταγγέλλουσας
Μιλώντας στο iefimerida.gr, η κυρία Βάλια Παναγιωτίδου, υπάλληλος του ΟΤΕ, περιέγραψε λεπτό προς λεπτό την καταγγελία της.
«Σήμερα το απόγευμα, στις 4, πέρασα με το πλοίο από την Γλύφα στον Αγιόκαμπο γιατί ήθελα να κατευθυνθώ στην εκκλησία του Αγ. Ιωάννη Ρώσσου. Ο τελικός μου προορισμός ήταν η Αθήνα, αλλά ήταν ωραία μέρα και είπαμε με τη φίλη μου να το κάνουμε σαν εκδρομή. Σταματήσαμε για να βάλουμε βενζίνη περίπου ένα χιλιόμετρο πριν φτάσουμε στην Αιδηψό, στο δεξί χέρι έχει ένα πρατήριο ΕΚΟ. Ηταν γύρω στις 5 παρά 20. Πάρκαρα στις αντλίες.
Ακριβώς μπροστά μου ήταν ένα γαλάζιο αυτοκίνητο, ένας "σκαραβαίος", και είδα μια κυρία και δύο άνδρες να φωνάζουν δυνατά. Ο ένας άντρας φαινόταν ότι ήταν υπάλληλος βενζινάδικου από τη στολή που φορούσε. Και οι τρεις φώναζαν υπερβολικά δυνατά. Από τη φωνή κατάλαβα αμέσως ότι η γυναίκα ήταν η πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, και σήκωσα το κινητό να τραβήξω τη σκηνή. Εκείνη την ώρα η κυρία Κωνσταντοπούλου έλεγε στον υπάλληλο "δεν με εξυπηρέτησες, δώσε μου τα στοιχεία σου, θα πάρω το αφεντικό σου" και εκείνος απαντούσε "τι τα θέλεις; Δεν κρύβομαι. Δεν ντρέπεσαι να μου ζητάς τα στοιχεία μου να πάρεις το αφεντικό μου;». Η κυρία Κωνσταντοπούλου επέμενε "δώσε μου τα στοιχεία σου και το αφεντικό σου, τώρα θα δεις τι έχει να γίνει". Ο τρίτος κύριος, που υπέθεσα ότι λόγω του αξιώματός της θα ήταν αστυνομικός, έλεγε "Ζωούλα, να πάρουμε την Αστυνομία;" και φώναζε στον υπάλληλο "δεν ντρέπεστε, δεν ξέρετε ποια είναι; Γιατί δεν την εξυπηρετείτε;".
Η φίλη μου που ήταν στο αυτοκίνητο τραβούσε βίντεο, εγώ μπήκα μέσα στο κατάστημα και είδα την κυρία Κωνσταντοπούλου να ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου μου και να απαιτεί από τη φίλη μου να σβήσει το βίντεο. Εκείνη τρόμαξε και το διέγραψε. Η κα Κωνσταντοπούλου, της πήρε το κινητό από τα χέρια για να δει αν έχει κάτι άλλο υλικό ή αν είναι οριστική η διαγραφή και της το επέστρεψε. Κατόπιν κατευθύνθηκε στο κατάστημα και άρχισε να μου φωνάζει να διαγράψω και εγώ το βίντεο και ότι ήταν παράνομο. Της είπα "δεν σας έχω τραβήξει βίντεο" γιατί όντως εγώ είχα πάρει φωτογραφία και το κινητό μου μπλόκαρε. Κατευθύνθηκε ο τρίτος κύριος προς τα εμένα και φώναζε "δώσε το κινητό και σβήσε ό,τι έχεις κάνει". Του είπα "σας παρακαλώ, δεν μπορείτε να μου πάρετε το κινητό" και γυρίζει προς την κα Κωνσταντοπούλου και της λέει: "Ζωούλα, θέλεις να πάρουμε την Αστυνομία;". Ερχεται η πρόεδρος της Βουλής ακριβώς μπροστά μου και μου λέει "δείξτε μου τι έχετε τραβήξει τώρα, γιατί είναι ποινικό αδίκημα και η φωτογραφία και το βίντεο". Ηταν τρομερά απειλητική. Εντάξει, δεν έχω και το κατάλληλο ύψος να σταθώ απέναντί της και φώναζε πάρα πολύ. Ανοίγω το κινητό μου, βλέπει ότι έχω μια φωτογραφία, τη διαγράφω.
"Είναι απαράδεκτος ο τρόπος σας" της είπα.
"Εσείς είστε απαράδεκτη, που τραβάτε βίντεο και είστε τυχερή που το διαγράψατε" απάντησε η Ζωή Κωνσταντοπούλου και έφυγε.
Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε η σύζυγος του κυρίου που ήταν δίπλα της και αρχικά τον πέρασα για άνδρα της προσωπικής της ασφάλειας, και του είπε "γρήγορα, θα χάσουμε το πλοίο". Εκεί συνειδητοποίησα ότι ήταν απλώς περαστικός.
Ρώτησα τον υπάλληλο αν θέλει να του αφήσω τα στοιχεία μου γιατί δεν είναι μικρό πράγμα στις μέρες μας να απειλείς έναν εργαζόμενο.
Νιώθω πολύ άσχημα που δεν κράτησα το βίντεο.
Εχει πάρει μεγάλη έκταση το θέμα και δεν σας κρύβω ότι ανησυχώ λίγο και έχω αγχωθεί γιατί δέχομαι και πολλά μηνύματα. Καταλαβαίνετε ότι είναι η πρόεδρος της Βουλής, δεν είναι τυχαίο πρόσωπο. Αλλά έχω σοκαριστεί με τη συμπεριφορά της. Δεν είναι μικρό πράγμα, η πρόεδρος της Βουλής να ουρλιάζει μπροστά σου ενώ συμπεριφέρεται κατά τέτοιο τρόπο μπροστά σε έναν υπάλληλο, είναι σοκαριστικό».
Ακούστε εδώ το ηχητικό της συνέντευξης στο iefimerida.gr της Βάλιας Παναγιωτίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom