Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Αρνείται να αποφυλακιστεί η μητέρα των αδελφών Τσάκαλου - Ολόκληρη η χειρόγραφη επιστολή της


Με μια χειρόγραφη επιστολή της η Αθηνά Τσάκαλου, μητέρα των φυλακισμένων αδελφών Τσάκαλου για συμμετοχή στην οργάνωση «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς»,εξηγεί τους λόγους για τους οποίους δεν δέχτηκε να αποφυλακιστεί παρά την σχετική απόφαση του δικαστικού συμβουλίου,το οποίο αποφάσισε χθες την αποφυλάκιση της με περιοριστικούς ορούς και την καταβολή χρηματικής εγγύησης ύψους 10.000 ευρώ..

Η 60χρονη εκπαιδευτικός, η οποία κατηγορείται για εμπλοκή σε
τρομοκρατική δράση γιατί φιλοξένησε στο σπίτι της στη Σαλαμίνα την Αγγελική Σπυροπούλου, φερόμενη ως συνεργάτιδα του Χρ. Ξηρού,αρνείται να καταβάλλει την εγγύηση, αξιώνοντας να βγει από τις φύλακες και η 25χρονη φίλη του γιου της Γεράσιμου, ο οποίος είναι καταδικασμένος για τη συμμετοχή του στους Πυρήνες της Φωτιάς.

Η αίτηση της 25χρονης δεν έγινε δεκτή από το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο το οποίο τάχθηκε υπέρ της παραμονής της στη φυλακή.

Οι συνήγοροί της κατέθεσαν στον ανακριτή για θέματα τρομοκρατίας, Ευτύχιο Νικόπουλο,νέα αίτηση άρσης της προσωρινής της κράτησης.

«Σε κανένα σημείο δεν προκύπτει άλλου είδους σχέση ή συνεργασία με τα υπόλοιπα άτομα που αναφέρονται στο κατηγορητήριο, ούτε βέβαια κάποια παράνομη συμπεριφορά μου. Αντιθέτως, συγκατηγορούμενοί μου είναι ο σύντροφός μου Γεράσιμος Τσάκαλος, με τον οποίο έχω υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης και ο αδελφός του Χρήστος, με τους οποίους εντάχθηκα στην ίδια οργάνωση κατά το κατηγορητήριο. Η ίδια στην απολογία μου ενώπιόν σας ανέφερα ακριβώς τον τρόπο που γνώρισα τον σύντροφό μου ως φοιτήτρια του Τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Όποτε είχε επισκεπτήριο τον επισκεπτόμουν στη φυλακή και ουδέποτε είχα ανάμειξη σε παράνομες δραστηριότητες ούτε ο σύντροφός μου μού ζήτησε κάποια συνδρομή, αφού σίγουρα δεν θα ήθελε να με εμπλέξει σε κάτι που θα διακινδύνευε την ζωή ή την ελευθερία μου. Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο στην ογκωδέστατη δικογραφία που να δείχνει έστω με τη μορφή των ενδείξεων συμμετοχή μου στην οργάνωση που είναι μέλος ο σύντροφός μου» αναφέρει στη νέα αίτησή της η 25χρονη.

Η χειρόγραφη επιστολή της Αθηνάς Τσάκαλου έχει τίτλο «Η κόλαση του Κάφκα» και μεταξύ άλλων επισημαίνει πως «δεν μπορώ να νιώσω καμία χαρά για τη δική μου αποφυλάκιση όσο συνεχίζεται η άδικη και εκδικητική κράτηση της Εύης Στατήρη»,της συντρόφου του γιού της,Γεράσιμου Τσάκαλου.

Ακολουθεί η τρισέλιδη επιστολή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom