Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Αντώνη, δε με φοβίζεις, με θυμώνεις κι άλλο!


Αντώνη, αχ Αντώνη!
Τί προσπαθείς να κάνεις με όλα αυτά άθλια προεκλογικά σποτ; Να με τρομάξεις;
Τί προσπαθείς περιγράφοντας μου ένα μαύρο αύριο, αν δεν είσαι εσύ κυβερνήτης; Να φοβηθώ γι αυτό που έρχεται;

Τί προσπαθείς να κάνεις με το να αμολάς τους Βορίδηδες; Να φοβηθώ μήπως με δαγκάσουν τα σκυλιά και να ξανασκύψω το κεφάλι;
Τί να φοβηθώ;
Μήπως μειωθεί η σύνταξη του πατέρα μου; Η παρέα σου την πετσόκοψε για το “success story”. Η παρέα σου έκοψε τα δώρα, τις συντάξεις, την περίθαλψη των γονιών μας.
Τί να φοβηθώ;
Μήπως τα παιδιά μου χάσουν το μέλλον τους; Άνεργα είναι με εσάς. Οι 6 στους 10 νέους έγιναν άνεργοι
Τί να φοβηθώ;
Μήπως χάσω τη δουλειά μου; Μερικά εκατομμύρια είναι οι Έλληνες που δεν έχουν δουλειά από την πολιτική σας.
Τί να φοβηθώ;
Μήπως ξεπουληθεί η πατρίδα μας, την οποία βγάλατε στο σφυρί;
Τί να φοβηθώ;
Μήπως ευτελίσουν την ευτελισμένη, από τα δικά σας μνημόνια και τα δικά σας σκυψίματα στη Μέρκελ, ζωή μας;
Τί να φοβηθώ;
Μήπως γεμίσω αγωνία για το μέλλον που εσείς ακυρώσατε;

Τί να φοβηθώ;
Μήπως αυτοκτονήσουν άνθρωποι που είναι σε απόγνωση;
Μήπως γεμίσει άστεγους η πόλη μου;
Μήπως κάνουν ουρές οι άνθρωποι στα συσσίτια;
Μήπως λιποθυμούν τα παιδιά στα σχολεία;
Μήπως κλείνουν τα μαγαζιά στην αγορά;
Μήπως οι νέοι μεταναστεύουν, αφού στην Ελλάδα δεν έχουν στον ήλιο μοίρα;
Μα αυτά δεν συμβαίνουν επί των ημερών σου;
Τί να φοβηθώ, λοιπόν;

Ναι, έχω κάτι να φοβηθώ. Εσάς όλους που καταστρέψατε μια πατρίδα, γενιές Ελλήνων, βάλατε την ανθρώπινη ζωή κάτω από τα συμφέροντα των τοκογλύφων. Σας φοβήθηκα και σας φοβάμαι. Όχι, δε σας φοβάμαι με τον τρόπο που μπορείς να υποθέσεις ώστε να πάρεις «αέρα» και να συνεχίσεις να με τρομοκρατείς. Όχι, δε σας φοβάμαι. Θα σας φοβόμουν αν σας επέτρεπα να συνεχίζετε να καταστρέφετε τη ζωή μας και την πατρίδα μας. Εσείς είστε οι κυβερνήτες που τρέμω.
Γι αυτό θέλω να σας πετάξω έξω.

Μη με τρομοκρατείς άλλο, λοιπόν, Αντώνη. Δεν πιάνουν πλέον αυτά.
Τώρα ήλθε η ώρα να μιλήσω εγώ.
Σιωπή, λοιπόν, Αντώνη, τώρα μιλάω εγώ.
Και μ’ έχεις θυμώσει πολύ. Μου έθιξες το φιλότιμο, την αξιοπρέπεια, τη ζωή, τα παιδιά, τους γονείς, την πατρίδα.

Να με φοβάσαι, λοιπόν, Αντώνη, έτσι που με ευτέλισες και με θύμωσες. Κι όσο συνεχίζεις να προσπαθείς να με τρομοκρατήσεις, με θυμώνεις κι άλλο. Δεν το καταλαβαίνεις;
http://www.candianews.gr/

Διαβάστε κι αυτό:
Ο επικοινωνιολόγος του Καραμανλή που συντρίβει την "πολιτική φόβου" του Σαμαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom