Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Το "ΒΗΜΑ" του κ. Σταύρου -"ψυχούλα" μου- "πνίγει" τον Μιλτιάδη, ....όχι της μάχης, αλλά του σαλονιού και του ρηχού νερού

"Αραγε, ποτέ κανείς και για τίποτα δεν ευθύνεται σ'αυτόν τον τόπο;"

Το "ΒΗΜΑ" του κ. Σταύρου -"ψυχούλα" μου- "πνίγει" τον Μιλτιάδη, ....όχι της μάχης, αλλά του σαλονιού και του ρηχού νερού.

Του βάζει την "θηλιά" -ωραίο το κομποσκοίνι(;)- ....στον καρπό!

....ο τότε καταγγέλλων (Σαμίνα) ....είναι σήμερα υπεύθυνος (Norman Atlantic)!!!!

ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ ΜΕ ΥΓΕΊΑ ....ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΌΛΟΙΠΑ(ΕΡΓΑΣΊΑ, ΕΥΗΜΕΡΊΑ, ΕΥΤΥΧΊΑ, ΚΛΠ), ΘΑ ΔΕΊΞΕΙ ! 

[ ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ ]

Α)Τι έλεγε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης για το ναυάγιο του «Σαμίνα» το 2000,ως υπεύθυνος Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/12/2014 ώρα:20:31

Ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ως υπεύθυνος Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας εξαπέλυε μύδρους κατά της τότε ηγεσίας του υπουργείου του οποίου σήμερα προΐσταται σχετικά με το ναυάγιο του Εξπρές Σαμίνα στις 26 Σεπτεμβρίου του 2000.
Από την ομιλία του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη στη Βουλή

«Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, το ναυάγιο του ΕΧΡRESS SAMINA έφερε στην επιφάνεια μαζί με τους νεκρούς και την ελληνική πραγματικότητα. 'Εφερε στην επιφάνεια το μέγεθος της ανυπαρξίας του κρατικού μηχανισμού, της ανικανότητας, της διαπλοκής, του κομματισμού, την αλαζονεία, την ανυπαρξία ευθύνης και την απροθυμία της Κυβέρνησης να ρίξει φως. 'Αραγε, ποτέ κανείς και για τίποτα δεν ευθύνεται σ'αυτόν τον τόπο;

ΤΟ ΒΗΜΑ
[ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑ http://www.tovima.gr/]

Β)Οταν ο κ. Βαρβιτσιώτης αναζητούσε ευθύνες....,ως υπουργός πλέον

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 31/12/2014 ώρα:06:00

Η τραγωδία του Norman Atlantic αποκάλυψε δυστυχώς για μια φορά ακόμα την ανοργανωσιά και την ανεπάρκεια του κρατικού μηχανισμού , αλλά και τις ευθύνες των πολιτικών προϊσταμένων τους. Είναι απαράδεκτο τρία σχεδόν 24ωρα μετά την τραγική περιπέτεια που έζησαν οι επιβάτες του πλοίου και οι συγγενείς τους, να μην γνωρίζουν πόσοι έχουν διασωθεί, που βρίσκονται, πόσοι αγνοούνται. Μερίδιο ευθύνης έχουν προφανώς και οι ιταλικές αρχές που είχαν τον συντονισμό της επιχείρησης διάσωσης. Αλλά η ευθύνη για το ότι δεν γνωρίζουμε ακόμα πόσοι ακριβώς επέβαιναν στο πλοίο ανήκει στην ελληνική πλευρά. Τόσο στις αρμόδιες λιμενικές αρχές όσο και στην εταιρεία που είχε την ευθύνη του πλοίου.

Η ηρωική προσπάθεια που κατέβαλαν πράγματι τα πληρώματα των συνεργείων διάσωσης, δεν απαλλάσσει τις λιμενικές αρχές και τον πολιτικό προϊστάμενο τους από τις ευθύνες τους. Οπως αποδεικνύεται από τις μαρτυρίες των διασωθέντων τίποτε σχεδόν δεν λειτούργησε σωστά πάνω στο πλοίο μετά την εκδήλωση της φωτιάς. Ακόμα και το κέντρο επιχειρήσεων ενημερώθηκε καθυστερημένα από επιβάτη του σκάφους. Αν συνυπολογιστούν και τα ερωτηματικά που προκύπτουν για προβλήματα στους μηχανισμούς πυρόσβεσης που είχαν διαπιστωθεί λίγες μέρες πριν κατά τον έλεγχο του πλοίου, είναι προφανές ότι η ασφάλεια του Norman Atlantic έπασχε σε πολλά σημεία. Και για αυτό κάποιοι φέρουν ευθύνη.

Μπορεί ο υπουργός Ναυτιλίας κ.Βαρβιτσιώτης να διαβεβαιώνει ότι θα χυθεί άπλετο φως και θα διερευνηθούν όλες οι παράμετροι που οδήγησαν στο ατύχημα, αλλά είναι σαφές από το αλαλούμ που παρακολουθούμε, ότι κάποιοι τουλάχιστον τις υπηρεσίες των οποίων προΐσταται, δεν έκαναν καλά τη δουλειά που τους είχε ανατεθεί. Είναι χρήσιμο για τον κ.υπουργό να θυμηθεί τι έλεγε ο ίδιος στη Βουλή, μιλώντας για ευθύνες ενός άλλου υπουργού για το ναυάγιο του «Σαμίνα». Το ναυάγιο έλεγε «έφερε στην επιφάνεια την ελληνική πραγματικότητα, το μέγεθος της ανυπαρξίας του κρατικού μηχανισμού, της ανικανότητας, της διαπλοκής και του κομματισμού, την αλαζονεία, την ανυπαρξία ευθύνης».

Αραγε, αναρωτιόταν, ποτέ και κανείς και για τίποτε δεν ευθύνεται σε αυτόν τον τόπο;

Ελάχιστα από αυτά έχουν αλλάξει δυστυχώς από τότε . Μόνο που σήμερα υπεύθυνος είναι ο τότε καταγγέλλων. Ισως είναι καιρός λοιπόν τα ερωτήματα που έθετε τότε, να τα θέσει και στον εαυτό του...
ΤΟ ΒΗΜΑ

ΣΗΜΕΊΩΣΗ:

Από τις 11 Δεκ 2014 ο έλεγχος(δικαιώματα ψήφου) του 25% της ΑΝΕΚ πέρασε στην Τράπεζα Πειραιώς.[βλέπε http://www.zarpa.gr/]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom