Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Η εξομολόγηση του μακελάρη του Μικρολίμανου

Η κοπέλα μου δεν ήθελε να με δει όταν έμαθε τι έκανα

Τον έρωτά του για την Ρεζάρτα μνημόνευσε σε μεγάλο μέρος της απολογίας του ο 31χρονος μακελάρης του Μικρολίμανου, Αρμπέρ Μπάκο, περιγράφοντας κυνικά τις αιματηρές επιθέσεις στις οποίες συμμετείχε.

Την ίδια ώρα αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής έχουν ενδείξεις πως ο «Όλντι», ένα ακόμη μέλος της δολοφονικής τετράδας, φαίνεται να έχει διαφύγει στην Αλβανία, ίσως όχι ακόμη όμως ο άλλος αναζητούμενος, ο «Κούμπα» από την Πολωνία.

Επίσης, τα δύο όπλα, ένα πιστόλι και ένα περίστροφο που βρέθηκαν μέσα στο σπίτι της οδού Χρυσομάνους στα Σεπόλια, όπου συνελήφθησαν ο Κλόντι ή Κλοντιάν, ο συνεργός του Μπάκο στις δολοφονικές επιθέσεις, και αναφερόμενος ως «εκτελεστής συμβολαίων θανάτου», ο 34χρονος Δήμο Μέτσι φαίνεται να είναι «καθαρά» από τη μέχρι τώρα βλητική τους εξέταση.

Ο Άρμπερ Μπάκο μετά την περιγραφή της επίθεσης στο καφενείο του Αγ. Παντελεήμονα «εξομολογείται» τον έρωτά του για την Ρεζάρτα, την κοπέλα που γνώρισε δέκα ημέρες αργότερα στην Ομόνοια να πουλά κάρτες κινητής τηλεφωνίας.


«Μετά από αυτό που έγινε στο καφενείο, περίπου δέκα μέρες μετά, γνώρισα στην Ομόνοια μια κοπέλα από την Αλβανία που την λένε Ρεζάρτα. Μου άρεσε και τα φτιάξαμε.

Αποφασίσαμε να συγκατοικήσουμε και ψάχναμε να βρούμε σπίτι.

Βρήκαμε ένα στο Μαρούσι και πήγαμε να το νοικιάσουμε.

Πληρώσαμε 800 ευρώ προκαταβολή και κλείσαμε το σπίτι», αναφέρει χαρακτηριστικά ενώ σε ένα άλλο σημείο τονίζει ότι η Ρεζάρτα είχε πάει στο ξενοδοχείο του Μικρολίμανου λίγες ώρες πριν την επίθεση, ενώ πήγε και στην Ευελπίδων όπου είχε καταφύγει μετά από αυτήν «με πήρε τηλέφωνο και με ρώτησε αν ήμουν εγώ στην επίθεση στο Μικρολίμανο.

Όταν της είπα ναι, μου είπε ότι ήθελε την προκαταβολή που είχαμε δώσε για το σπίτι πίσω και ότι δεν ήθελε να έχει καμία σχέση μαζί μου».

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom