Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Το δράμα του Γιώργου Καμίνη: "Ημουν κακός μαθητής,είχα πρόβλημα συγκέντρωσης,ήμουν αρειμάνιος καπνιστής,είμαι πότης,αλλά..." (βίντεο)

...ως δήμαρχος δεν έχω την πολυτέλεια, να πηγαίνω ζαλισμένος στο γραφείο!!!!
Οχι ρε π@@στ@ μου,ποιος του στερεί αυτή την πολυτέλεια;
Οι μικροχαρές είναι που αξίζουν σε τούτη τη σύντομη ζωή...
Α,ρε Δήμαρχε τι τραβάς και συ,λες κι άμα είσαι ζαλισμένος μπορείς να τα κάνεις χειρότερα...
Ζείδωρον

Ο Δήμαρχος Αθηναίων ζει ένα δράμα,όπως είπε ο ίδιος σε μια εκ βαθέων συνέντευξη, που παραχώρησε στον Θοδωρή Αθερίδη, στην εκπομπή «Αργά»,του Action!

Mίλησε  για το πρόβλημα που αντιμετώπιζε όταν ήταν παιδί και πήγαινε σχολείο: «ήμουν κακός μαθητής. Είχα πρόβλημα συγκέντρωσης, αυτό που λένε διαταραχή ελλειμματικής προσοχής» δήλωσε εν αρχή ο Δήμαρχος Αθηναίων και συμπλήρωσε ότι υπήρξε αρειμάνιος καπνιστής.

Το μεγάλο του δράμα όμως είναι η σχέση του με  το αλκοόλ: «Είμαι και πότης και μου αρέσει να τρώω. Αλλά όταν είσαι δήμαρχος δεν έχεις την πολυτέλεια να πας την άλλη μέρα ζαλισμένος στο γραφείο», εξομολογήθηκε.

Ακούστε τον ίδιο να εξομολογείται το δράμα του:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom