Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Δεν το κουνάει από την πλατεία της Βούλας μέχρι να γίνει ο Τσίπρας πρωθυπουργός!

Το φορτηγάκι που... αντιστέκεται,η πικρή ιστορία ενός 68χρονου

Σαν μια αλογόμυγα που ενοχλεί θέλοντας να ξυπνήσει το νωθρό κοινωνικό σώμα της πόλης, λειτουργεί εδώ και εβδομάδες ένα εμφανώς παράταιρα παρκαρισμένο φορτηγάκι στη λεωφόρο Βασιλέως Παύλου στη Βούλα, στο κέντρο της πλατείας.

Τουλάχιστον αυτή είναι η ιστορία που λέει ο ιδιοκτήτης του οχήματος, ο οποίος όχι μόνο έχει το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνό του σε εμφανές σημείο του βαν, αλλά βγάζει και «τραπεζάκι» στην πλατεία τακτικά για να απευθυνθεί στους περαστικούς.

«Μου έκλεψαν τη σύνταξη, μου έκλεψαν τη ζωή, αναγκάστηκα να δουλεύω στα 68»

Αυτή είναι η συμπυκνωμένη ιστορία των τελευταίων χρόνων για τον ιδιοκτήτη του βαν, τον Γ. Κ. Το φορτηγάκι του αρχικά ήταν παρκαρισμένο κάθετα στο δρόμο, κάτι που τράβηξε την προσοχή...

της τροχαίας, η οποία του πήρε τις πινακίδες. Μετά το επεισόδιο αυτό, ο Γ. Κ. στάθμευσε παράλληλα προς το πεζοδρόμιο, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, όπου και έχει παραμείνει επί περίπου ένα μήνα τώρα, έχοντας πάρει τις πινακίδες πίσω.

Ας μου το κάψουνε, τόσα έχω χάσει. Αυτός είναι ο δικός μου τρόπος να πω ότι αντιστέκομαι

Πρόκειται για σημείο της λεωφόρου, όπου η διαγράμμιση υποδεικνύει στα οχήματα να σταθμεύουν με κλίση. Αν το φορτηγάκι είχε παρακάρει κανονικά, θα χώραγαν άλλα δύο ΙΧ.

Δεν είναι όμως μόνο αυτή η ιδιορρυθμία του συγκεκριμένου οχήματος.

Στα παράθυρά του έχει κολληθεί το «Πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και άλλες σχετικές ανακοινώσεις. Στο «τραπεζάκι» που βγαίνει κάποια απογεύματα στον πεζόδρομο μοιράζονται τα προγράμματα της αξιωματικής αντιπολίτευσης

«Με παίρνουν στο τηλέφωνο και με βρίζουν κάποιοι. Ας μου το κάψουνε, τόσα έχω χάσει. Αυτός είναι ο δικός μου τρόπος να πω ότι αντιστέκομαι», δηλώνει κοφτά ο Γ. Κ. 

Ο Δήμος έχει ήδη θορυβηθεί με τη μικρή αυτή ιστορία. Πληροφορίες λένε ότι ο ίδιος ο δήμαρχος, ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, πήρε στο τηλέφωνο τον Γ. Κ. ζητώντας του να αλλάξει θέση, όμως εκείνος είναι …αμετακίνητος. Το θέμα απασχολεί και τους αντιδημάρχους και αναζητείται τρόπος να απομακρυνθεί.

Μια μικρή ανορθογραφία στην κανονικότητα της ζωής στη Βούλα, μια διασάλευση της έννομης τάξης και βασικά, ένα διάβημα διαμαρτυρίας ενός ανθρώπου που έχει πολλά να πει. Προκαλεί τις αρχές: Εδώ είμαι, αναζητήστε με, καταλογίστε τις ευθύνες. Πρώτα όμως ΑΚΟΥΣΤΕ με.

Γιώργος Λαουτάρης από 3vita μέσω mao 
από το Γρέκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom