Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Το δράμα της Αννας-Μισέλ Ασημακοπούλου: "Ο άντρας μου ήθελε να με τελειώσει πολιτικά"!

Ένα νέο πολύκροτο και εντελώς απρόσμενο διαζύγιο-δηλητήριο συνταράσσει την πολιτική ζωή του τόπου, με πρωταγωνίστρια αυτή τη φορά την εκπρόσωπο Τύπου και ραγδαία ανερχόμενη στο κομματικό στερέωμα της Νέας Δημοκρατίας Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου,βαφτισιμιά του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου Γλίξμπουργκ.

«Ζήτησε 300.000 ευρώ και απείλησε να καταστρέψει την καριέρα μου». Η εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. καταγγέλει τον σύζυγό της και περιγράφει τη ζωή της μαζί του.

Φαίνεται ότι η εποχή δεν ευνοεί καθόλου τους γάμους των επιφανών πολιτικών, οι οποίοι, εκτός από το βαρύ φορτίο που έχουν ως διαχειριστές της τύχης της χώρας στην πιο κρίσιμη περίοδο, βλέπουν τη ζωή τους να ανατρέπεται θεαματικά και τα οικογενειακά τους προβλήματα να εξελίσσονται σε εφιάλτες.


Απειλές, εκβιασμοί, βωμολοχίες, διαρρήξεις χρηματοκιβωτίων και περιστατικά που μοιάζουν να ξεπηδούν από σενάριο ταινίας. Αυτή είναι η ζωή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου, εκπροσώπου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σύμφωνα με τα λεγόμενα της ίδιας, στο δικόγραφο που κατατέθηκε σχετικά με την κατάσταση που ισχύει στον γάμο της με τον, αντίδικο της πλέον, τον 61χρονο Βασίλη Παπαϊωάννου.

Η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα κατά του συζύγου της, ζητώντας να της ανατεθεί προσωρινά η επιμέλεια του παιδιού τους και η μετοίκησή της από την κοινή κατοικία- η οποία ανήκει στην οικογένειά της.

Οι περιγραφές της στο δικόγραφο, σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, είναι ανατριχιαστικές 
Τα προβλήματα στο ζευγάρι ξεκίνησαν το 2011 με συνεχείς καβγάδες, ενώ η κυρία Ασημακοπούλου μιλάει για απροθυμία του συζύγου της να φανεί αντάξιος των οικογενειακών βαρών και τον κατηγορεί για πλήρη αδιαφορία στα οικογενειακά θέματα.

Αναφέρεται σε περιστατικό του 2012, που εμπλέκει και τη μητέρα της: «Ανοίγοντας η μητέρα μου το χρηματοκιβώτιο ανακάλυψε ότι έλειπαν 35 χιλιάδες ευρώ. Σε κατάσταση σοκ επικοινωνήσαμε με τον σύζυγό μου για το ενδεχόμενο διάρρηξης ή κλοπής. Όταν αποφασίσαμε να φωνάξουμε την Αστυνομία παραδέχτηκε ότι τον Μάιο του 2012 είχε παρακολουθήσει τη μητέρα μου για να δει που κρύβει το κλειδί. Το πήρε, άνοιξε το χρηματοκιβώτιο και αφαίρεσε το ποσό. Επικαλέστηκε χρέη προς την Εφορία και ισχυρίστηκε ότι πήρε τα χρήματα για να μην μου προκαλέσει προβλήματα προεκλογικά και θα μου τα επέστρεφε».

Η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας περνάει και σε περιγραφές σχετικά με τη συμπεριφορά του στην καθημερινότητά τους: «Μου φέρεται βάναυσα, είναι αγενής, εριστικός, βωμολοχεί, φωνασκεί, ζητούσε εξυπηρετήσεις κι αν δεν ικανοποιούνταν έβριζε».

Με γλαφυρό τρόπο μιλάει και για την περίοδο των Ευρωεκλογών: 
«Μου πρότεινε επίμονα να απαιτήσω από τον Πρωθυπουργό να εξασφαλίσει την εκλογή μου στην Ευρωβουλή ή, να με στείλει επίτροπο ή, εναλλακτικά να μου αναθέσει υπουργείο. Όταν αρνήθηκα να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις του με απείλησε ότι θα με εγκαταλείψει και θα με διασύρει δημόσια, λέγοντας «Εάν δεν κάνεις αυτό που σου λέω εγώ , δεν θα εκλεγείς ποτέ ξανά βουλευτής»!

Στο δικόγραφο περιγράφει και το επεισόδιο που την έφερε στο ολοκληρωτικό αδιέξοδο:
«Με την έναρξη των θερινών διακοπών ο σύζυγός μου μου ζήτησε να του καταβάλλω μηνιαίως 2.500 ευρώ, απειλώντας με εκ νέου, λέγοντας μου «εγώ δεν θα κάνω τον Αλβανό. Για να παριστάνω τον σύζυγό σου θα πληρώσεις, αλλλιώς θα σε κάνω ρεζίλι». Το πρωί της Τρίτης 8 Ιουλίου μου ζήτησε 250 χιλιάδες ευρώ, απειλώντας ότι θα καταστρέψει την πολιτική μου καριέρα. «Θα πληρώσεις πολλά, δεν θα μπορείς να ξανακυκλοφορήσεις στην Ελλάδα. Θα σε τελειώσω», μου έλεγε και το επόμενο πρωί ανακοίνωσε ότι θα φύγει από το σπίτι και θα κάνει ενέργειες να με διώξει αν δεν του καταβάλω το ποσό. Το βράδυ της ίδιας μέρας ανακοίνωσε ότι απαιτεί 300 χιλιάδες ευρώ, ότι προσέλαβε δικηγόρο και αν δεν πλήρωνα θα με εξευτέλιζε και θα ήμουν αναγκασμένη να φύγω από την Ελλάδα».

Μέσα στο δικόγραφο που κατέθεσε για τα ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του Βασίλη Παπαϊωάννου, η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου καταγγέλει ενδοοικογενειακή βία εναντίον της ίδιας. Η συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων θα γίνει στο δικαστήριο σε δυο εβδομάδες.

Πηγή:«Πρώτο Θέμα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom