Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό μήνα με... την Κασσάνδρα Αρβελέρ


Νάτος λοιπόν και ο Σεπτέμβρης κατέφθασε!

Για να δούμε θα επαληθευθούν οι Κασσάνδρες που τον θέλουν κατάμαυρο; Μην ξεχνάμε και τη βαρυσήμαντη δήλωση της πολυπράγμωνος μεγαλοκοπέλας,Ελένης Γλύκατζη Αρβελέρ:''Μου διεμήνυσαν ότι δεν θα έχετε κράτος μετά το Σεπτέμβρη''!
Δείτε το βίντεο:



Αϊ μαρή κάτσε κει που κάθεσαι,φάε αυτά που απέκτησες κι άσε τις οικονομικές σου αναλύσεις και μας στον πόνο μας!άντε....

Ψηλά το κεφάλι και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε ΟΛΟΥΣ σας

2 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλό μας μήνα Δημήτρη μου !

Και γω το ίδιο τσαντίζομαι με τους πολυπράγμονες παντός επιστητού που μας αμολάνε στην ψύχρα μιαν βαρύγδουπη άποψη περί ζωής και θανάτου π.χ. της χώρας μας ,λες και αναγγέλλουν την έκδοση ενός νέου βιβλίου ή την βράβευση ενός αρχιτέκτονα της εποχής...

Βάλε παιδί μου το χαμόγελο του φιλαράκου μου πρωτοσέλιδο πρωτομηνιάτικα, να λάμψει ο τόπος από αισιοδοξία κι ελπίδα....
Με την ευχή να είστε όλοι καλά . Και οι αναγνώστες σου .

zeidoron dtsoukas είπε...

Τι να κάνουμε είναι πολλοί οι "τρομοκράτες" με τα λευκά κολάρα,ευτυχώς κάνουν μπαμ από μακριά.
Με το φιλαράκο σου πήγαμε παρέα για μπάνιο σήμερα κι ήταν απόλαυση....
Να 'στε καλά και σεις Λυγερή μου και πιστεύω πως θα 'χουμε και τον Οκτώβρη κράτος!

Read more: Go to TOP and Bottom