Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Γιάννα Αγγελοπούλου:"Εγώ...,εγώ...,εγώ...,εγώ...,εγώ..."!!! (βίντεο)

Ρε τι σου κάνει μια λιποθυμία ....

Δεν ξέρουμε ποια διαστροφή μας έκανε σήμερα το πρωί να δούμε σε επανάληψη την εκπομπή του ΣΚΑΪ "Νέοι Φάκελοι".

Η Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη μιλούσε (ένα μήνα περίπου πριν) αποκλειστικά στην Σοφία Παπαϊωάννου στους "Νέους Φακέλους του ΣΚΑΪ",στην πρώτη συνέντευξή της μετά την πρόσφατη έκδοση του βιβλίου της!
Δεν παίζεται η γυναίκα,κάναμε μια προσπάθεια να μετρήσουμε τα ΕΓΩ,με τα οποία ξεκινούσε σχεδόν κάθε φράση της,αλλά μάταια,ήταν αναρίθμητα.

Αν έχετε την υπομονή να ακούσετε όλη την συνέντευξή της μετρείστε τα... ΕΓΩ της!
Ξεπερνάει και τον Αντρέα Λοβέρδο σε ΕΓΩ...πάθεια η μανταμίτσα!!!


Αν δεν χορτάσατε Γιάννα διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο τον φάκελο "Γιάννα Αγγελοπούλου" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom