Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Πρόσκληση στην παρουσίαση του βιβλίου της Γιαγιάς Αντιγόνης



Ως γνωστόν κυκλοφορεί ήδη το βιβλίο "Οι Αύγουστοι" της λατρεμένης μας Γιαγιάς Αντιγόνης,κατά κόσμον Αντιγόνη Καρμέλα Σώρρου και σήμερα το βραδάκι γίνεται η πρώτη επίσημη παρουσίασή του.Διαβάστε παρακάτω τι γράφει η ίδια για το γεγονός,που θα λάβει χώρα στο Βιβλιοκαφέ 'Εναστρον στο κέντρο της Αθήνας,Σόλωνος 101, στις 7:30 μμ.


Τι γράφουν τώρα;
Εδώ σε θέλω!
Μια γέννα που την ξέρετε εσείς μόνο και καιρός είναι να την μάθουν και οι δικοί μου!
Ποιοι είναι οι δικοί μου;
Τα έχω μπλέξει…
Ολοι ΟΙ ΦΊΛΟΙ  εδώ μέσα…. 
Εκείνοι που είναι από πάντα στη ζωή μου… ΟΛΟΙ έγιναν ΕΝΑ!
Δικοί μου!
Πώς το λέω με σιγουριά; Είναι αποδεδειγμένο! Τις δύσκολες στιγμές ΕΔΩ τις πέρασα…
..πότε γελώντας μαζί σας, άλλες φορές ένα δάκρυ να στέκεται απορημένο.
Γνώρισα πολλούς.. μίλησα με πολλούς.. αγάπησα πολλούς!

Ένα κάλεσμα για το τόλμημα που έκανα στο σκαλί των εξήντα παρά πέντε!
Θα έχει κρασάκι χύμα…. (εμφιαλωμένο;;;;) Δεν είναι καιροί για τέτοια!
Μεζέ από τα χεράκια μας… Και τραγούδι με κιθάρα από τον Γιάννη!
Τιμή μου για τους ομιλητές!!!!
Δεν θέλω να γράψω τα αυτονόητα!
Ενα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ φτάνει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom