Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Τραβάει χειρόφρενο το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης


Αδεια ταμεία,άδεια ρεζερβουάρ,τραβάνε χειρόφρενο τα λεωφορεία !

Την επ’ αόριστον διακοπή των δρομολογίων στην περιοχή του νομού Θεσσαλονίκης, λόγω έλλειψης χρημάτων που συνεπάγεται την αδυναμία προμήθειας καυσίμων, ανακοίνωσε το ΚΤΕΛ.

Η διακοπή δρομολογίων αφορά στις γραμμές Θεσσαλονίκη - Ασπροβάλτα, Λαγκαδάς - Ασπροβάλτα, Θεσσαλονίκη -Ζαγκλιβέρι, Λαγκαδάς - Σοχός - Αρέθουσα, Λαγκαδάς - Όσσα - Βερτίσκος.

Από αύριο και μέχρι την Κυριακή θα εκτελεστούν 10 συνολικά δρομολόγια για όλες τις γραμμές.

Θα εκτελούνται κανονικά τα μαθητικά δρομολόγια και αυτά της γραμμής Αθηνών.

Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τονίζει ότι οι συνεχείς καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των υπηρεσιών που παρείχε βάσει συμβάσεων στο κράτος, οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση.

Ειδικότερα, η εταιρεία αναφέρει ότι ανέλαβε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο πρώην επαρχείο Λαγκαδά, με δικές της δαπάνες, αλλά αστικό εισιτήριο. Μείωσε επίσης τα κόμιστρα στους πρώην δήμους Καλλινδοίων, Ρεντίνας, Αγ. Γεωργίου και Μαδύτου, Απολλωνίας κατά 50%, ενώ αντίστοιχα αύξησε τα δρομολόγια στην αστική ζώνη και στην υπεραστική. Ως αντάλλαγμα συμφωνήθηκε η σταθερή χρηματική αποζημίωση από τον ΟΑΣΘ, σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, η οποία δεν καλύπτει το κόστος, καθώς από την ημέρα υπογραφής της συμφωνίας, αυξήθηκε κατά 82% η τιμή του πετρελαίου. Επιπλέον, ο ΟΑΣΘ, λόγω της δικής του ελλιπούς χρηματοδότησης, αδυνατεί να καταβάλλει έγκαιρα τις δόσεις Οκτωβρίου και Νοεμβρίου, με αποτέλεσμα την οικονομική ασφυξία του ΚΤΕΛ.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του προγράμματος της ΚΕΔΚΕ «Συνκοινωνία», το οποίο εκτελέστηκε χωρίς κόμιστρο, επτά πρώην δήμοι του νομού Θεσσαλονίκης, οφείλουν το ποσό των 321.000 ευρώ, το οποίο αν και έχει τιμολογηθεί εντός του 2009, δεν έχει καταβληθεί ακόμη. Το ΚΤΕΛ απέδωσε ήδη Φ.Π.Α. και φόρο εισοδήματος για το παραπάνω ποσό.

Τέλος, για τη μεταφορά των μαθητών το ΚΤΕΛ έχει «λαμβάνειν» το ποσό των 500.000 ευρώ περίπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom