Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Ηλιοβασίλεμα στην Πάρο

Ανοιξτε την εικόνα και... ταξιδέψτε!

4 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Δυστυχώς Ρίκη μου δεν είμαι εκεί!
Η φωτογραφία είναι από καλούς φίλους που βρέθηκαν χτες Δεκαπενταύγουστο στην Πάρο,στο λιμάνι!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Δεν πειράζει Δημήτρη μου.
Εσύ και η οικογένειά σου να είστε καλά και του χρόνου ,ή όποτε άλλοτε εσείς αποφασίσετε θα το χαρείτε το...ταξίδι.
Άλλωστε εσύ το έχεις στην καρδιά σου .
Φτάνει ν' αποσυρθείς απ' την βουή και να ονειρευτείς .....

zeidoron dtsoukas είπε...

...και με τη βουή το ονειρεύομαι Λυγερή μου!το συγκεκριμένο νησί το 'χω στην καρδιά μου και για το λόγο ότι κατάγεται από εκεί η συμβία μου.
Αύριο έχουμε τη βάπτιση του μικρού και το θρησκευτικό γάμο της κόρης μου στην Αιτ/νία κι έτσι δεν γινόταν να πάμε και στα δύο μέρη!
Εχει ο Θεός,υγεία να 'χουμε....

Read more: Go to TOP and Bottom