Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ημουν κι εγώ στο γάμο των γονιών μου


Γεια σας!
Είμαι ο μικρός Αντρέας,άρτι εισαχθείς στην αγκαλιά της Εκκλησίας του Χριστού μας.Οι περισσότεροι από σας δεν με γνωρίζετε αλλά εγώ έχω την τιμή να σας ξέρω καθότι περιδιαβαίνω τακτικά τη μπλογκογειτονιά σας παρέα με τον παππού μου.

Αφού πέρασαν δυό μέρες και ηρεμήσαμε αποφάσισα να  γράψω το πρώτο ρεπορτάζ της ζωής μου,με θέμα το γάμο των γονιών μου και τη δική μου βάφτιση (σας έχω και πλούσιο φωτορεπορτάζ και αποκλειστικά βίντεο!),σ' ένα όμορφο χωριό της Αιτωλοακαρνανίας.

Κανδήλα Ξηρομέρου,πρωτεύουσα του πρώην δήμου Αλυζίας,τώρα πια δημοτικό διαμέρισμα του διευρυμένου δήμου Ξηρομέρου.Ενα γραφικό χωριό με ιστορία,πολύ κοντά στο Μύτικα και στη θάλασσα του Ιονίου,με περίπου 1500 μόνιμους κατοίκους.

Εκεί λοιπόν το Σάββατο (18/8) το βράδυ οι γονείς μου ήρθαν εις γάμου κοινωνίαν ενώπιον Θεού και ανθρώπων,με τη δική μου διακριτική παρουσία.Πλήθος συγγενών και φίλων μας τίμησαν με την παρουσία τους και τους ευχαριστώ πολύ εκ μέρους όλων μας.

Τα τελετουργικά τα γνωρίζετε,ο πατήρ Ευφρόσυνος,άψογος στα καθήκοντά του,τα είπε όλα με το νι και με το σίγμα που λένε!Το μόνο που με δυσαρέστησε ήταν που με έλουσε στην κυριολεξία με το λάδι (σαν ποντικός που 'πεσε στη στάμνα με το λάδι ήμουν) κι έτσουζαν τα ματάκια μου!κι επίσης με μπέρδεψε όταν είπε "Δὸς αὐτοῖς καρπὸν κοιλίας..."!!! κι εγώ δηλαδή τι είμαι;αλλά στη συνέχεια κατάλαβα,άλλωστε θέλω κι αδερφάκι!


Οπως βλέπετε η νύφη δεν... το 'σκασε!σηκωτή την πάνε ο παππούς μου  κι ο θείος μου!!!!

Ο μπαμπάς μου φαίνεται σκεπτικός αλλά η μαμά μου μεσ' την καλή χαρά!

Εγώ το διασκέδαζα αφού δεν ήξερα τι με περιμένει

Η γιαγιά Σταυρούλα κι ο παππούς Ζείδωρον μάλλον το ξέρανε!

και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα... δεν μου τα 'χες πει νονά μου

πω,πω!!! ολόγυμνος μπροστά σε τόσο κόσμο



κι ο νονός μου στο κόλπο και... βαφτίζεται ο δούλος του Θεού Αντρέας!


ουφ!δόξα τω Θεώ όλα πήγαν καλά.αλλά τα ματάκια μου.... το λάδι που σας έλεγα!




αχ φωτογράφε!Παραλίγο να με βγάλεις τελείως από το πλάνο

O παππούς μου ο Αντρέας πλαισιωμένος από τις κόρες του και τις εγγονές του με καμαρώνουν

Ο μπαμπάς μου με τη γιαγιά Σταθούλα και τον παππού Αντρέα

...η μαμά μου εξακολουθεί να ποζάρει με την ανθοδέσμη στο χέρι!

...κουστουμιά ο Ζείδωρον ε;;;τι την έκανες τη γραβάτα παππού;μέχρι και 'γω φοράω!

Στην αγκαλιά της φωτορεπόρτερ του μπλογκ μας (το θεωρώ και δικό μου!),την οποία και ευχαριστούμε πάρα πολύ και της ευχόμαστε και στα δικά της.

O πρώτος χορός των γονιών μου στο τρικούβερτο γλέντι που ακολούθησε:


αλλά κι εγώ μη νομίζετε πως κοιμήθηκα,δείτε τον πρώτο μου χορό με τη νονά μου:

7 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δημητρη μου τι ομορφα ειναι ολα αυτα που ειδα;;;;;;;;;
Να τους χαιρεσαι ολους φιλε μου, κι όπως ποθείς να δεις το Ζειδωρακι!!!!!
Κι εσυ ομως κουκλος με τη κουστουμια σου!!!!!!!!! χαχα

Anestis Ketsetzidis είπε...

Δημήτρη
Με το καλό να δούμε και μικρό Δημήτρη ή και Σταυρούλα.
Να τους χαίρεστε!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Τι υπερθέαμα ήταν αυτό που μας φύλαγες με τον super πρωταγωνιστή ΑΝΤΡΕΑ ;

Σε χιλιοευχαριστώ γι αυτή την μοιρασιά μαζί μας της οικογενειακής σου ευτυχίας .
Μου χάρισες μερικές στιγμές εξαιρετικής ευφορίας.
Νόμιζα ότι ήμουν και γω εκεί. Πάντα σε χαρές ,έστω και ιδεατά, να σμίγουμε Δημήτρη μου. Να σας έχει ο Θεός όλους καλά και να χαίρεστε αλλήλους.
Όσο για τον ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΡΕΑ ,αυτός δεν είναι ένα εγγονάκι όπως όλου του κόσμου τα παιδιά Δημήτρη μου.
Αυτός είναι.... ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.
Εγώ σε σένα προσωπικά εύχομαι καλέ μου φίλε να ζήσεις και να γεράσετε μαζί .Να αξιωθείς δε να εισπράξεις από Εκείνον περισσότερα απ' όσα Εσύ είσαι άξιος να του δώσεις....

Φιλιά και συχαρίκια σε όλους σας.

zeidoron dtsoukas είπε...

Να είσαι καλά Ρίκη μου,σ' ευχαριστώ πολύ!Αντε και στης κόρης σου με το καλό.

zeidoron dtsoukas είπε...

Να 'σαι καλά Ανέστη μου,σ' ευχαριστώ πολύ!Αντε σιγά σιγά να παίρνουν σειρά τ' αγόρια σου να γίνεις και συ παππούς.

zeidoron dtsoukas είπε...

Να 'σαι καλά Λυγερή μου,με κάνεις και κοκκινίζω,σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,τις ευχές σου και τη νοερή συμμετοχή σου στη χαρά μας!
Εχεις καταλάβει πως ο μικρός μου 'χει κλέψει την καρδιά.
Ευχομαι υγεία στην οικογένειά σου κι ότι επιθυμείς!

Υ.Γ.:Αν πας πάλι στο τέλος της σελίδας http://dsideras.blogspot.gr/ θα δεις το πρώτο μας μπάνιο!!!

ANNA FLO είπε...

A....τι υπέροχες στιγμές είναι αυτές που μοιράστηκες μαζί μας Δημήτρη!!!!!!!!!! Να σου ζήσει πρώτα από όλα ο μικρότερος αλλά σπουδαιότερος συμπρωταγωνιστής της μέρας αυτής! Ο μικρός σου εγγονός είναι υπέροχος ...σχίζει!!!!!!!!!!!!!
Να σου ζήσει και η κόρη σου. Να είστε όλοι καλά να ζείτε τέτοιες χαρές πάντα. Και συ Δημήτρη μου να είσαι καλά να κάνεις το νέο μπλόκερ αστέρι........αν και βλέπω να σε συναγωνίζεται επαξίως!!!!!!
Και το πρώτο του μπάνιο είδα και όλες τις φώτο απόλαυσα όπως και τα βίντεο!
Μπράβο σας...Μπράβο σου για την όμορφη οικογένεια που έχεις..
Μόνο να....έπρεπε να χαμογελάς πιο πολύ όταν συνοδεύεις τη νυφη!!! Δεν ξέρω γιατί οι πατεράδες δεν γελάτε την ώρα εκείνη!!!!!!!!!!!χαχαχαχα
Σ'ευχαριστώ που μοιράστηκες και μαζί μου τις τόσο όμορφες και οικογενειακές σου στιγμές!
Να σαι καλά!!!!!!!!!!!!!

Read more: Go to TOP and Bottom