Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΣΟΚ : Οδηγούνται στην αυτοκτονία οι απλήρωτοι εργαζόμενοι του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας!


ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΟΥΚΑ ΤΖΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΟ ΟΤΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ!!!
Με μια συνταρακτική επιστολή-καταγγελία του προς κάθε εισαγγελική αρχή, τον Δήμαρχο, τον συνήγορο του Δημότη Κανέλο Λάλο, την Ε' ΔΟΥ Πειραιά, τον Πρόεδρο της ΔΗΚΕΠΑ Κυριάκο Θεοδωρακάκο και το σωματείο  εργαζομένων του Δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας, ο εργαζόμενος της Δημοτικής Επιχείρησης Αλέκος Λυκουσάς περιγράφει το προσωπικό δράμα που ζει, δράμα που είναι και συλλογικό δράμα 200 εργαζομένων που δεν έχουν πληρωθεί επί μήνες.

Αφού αναφέρεται στην απαράδεκτη αντιμετώπισή του από την Διοίκηση του Δήμου και της Επιχείρησης αφήνει να εννοηθεί, ότι οδηγείται... στα χειρότερα!!!

Το κείμενο της επιστολής του κ. Αλέκου Λυκουσά είναι το παρακάτω:

"Κύριοι,

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι από την 1η Ιανουαρίου 2012 έως και σήμερα έχω εισπράξει από την ΔΗ.ΚΕ.ΠΑ. το ποσό των 2.700 ευρώ έναντι οφειλομένων αμοιβών μουοι οποίες συνολικά ανέρχονται στο ποσόν των 7.535 ευρώ έως και τις 15/7/2012. 
Να ληφθεί υπ' όψιν ότι οι μηνιαίες μου υποχρεώσεις υπερβαίνουν τα 1.000 ευρώ καθότι πληρώνω μόνο για ενοίκιο το ποσόν των 350 ευρώ ενώ παράλληλα σπουδάζω και φοιτητή και η σύζυγός μου είναι άνεργη
Αντιλαμβάνεστε ότι, στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που περνάμε τις ανάγκες μου χωρίς την παραμικρή υπερβολή.  
Κατόπιν τούτου μπορείτε να αναρωτηθείτε πως μπορεί να ζει ένας οικογενειάρχης με αυτά τα χρήματα.

Δυστυχώς η συμπεριφορά του Προέδρου της ΔΗ.ΚΕ.ΠΑ. με έχει οδηγήσει  σε κοινωνική εξαθλίωση και ανασφάλεια. 
Δεν ξέρω τι σημαίνει ήσυχος ύπνος! 
Κατάντησα στα (52) πενήντα δύο μου χρόνια ΖΗΤΙΑΝΟΣ για νόμιμες και δίκαιες απολαβές. 
Καθημερινά τα εξώδικα από τράπεζες καθώς και η αδυναμία αποπληρωμής υποχρεώσεων προς ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ-Εφορία και όχι μόνο με έχουν φέρει σε πολύ δύσκολη θέση.

Από σήμερα δεν έχω χρήματα για την καθημερινή διαβίωση.

Δεν δημιουργώ εντυπώσεις με αυτήν την επιστολή όπως λέει και ο πρόεδρος κος Θεοδωρακάκος. Είμαι όμως έτοιμος με το σχοινί στο λαιμό καθώς ο συγκεκριμένος ΚΥΡΙΟΣ φροντίζει καθημερινά να μου το σφίγγει όλο και περισσότερο.

Η απόγνωση με οδηγεί εκεί, η ευθύνη μετά θα είναι συνολική.
Ευαισθητοποιηθείτε πριν και όχι μετά."

ΛΥΚΟΥΣΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Εργαζόμενος στη ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α. Κερατσινίου

http://neakeratsiniou.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom