Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Τρίποντα επικοινωνίας το βραδάκι από την Π.Ε.Ψ.Α.Ε.Ε.


2 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα Δημήτρη μου

Να δούμε πότε το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης θα συνειδητοποιήσει τον καθημερινό αγώνα επιβίωσης που κάνουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στον χώρο της Ψυχικής Υγείας. Μέχρι πότε θα παραμένει αδρανές απέναντι στο δράμα των εργαζομένων οι οποίοι δεσμευμένοι ηθικά απέναντι των ωφελουμένων και επαγγελματικά ανίσχυροι ,ούτε το ιερό δικαίωμα της απεργίας δεν μπορούν να ασκήσουν και παραμένουν βουβοί με τα χέρια δεμένα από συνειδησιακούς ιμάντες, 6 μήνες απλήρωτοι.
Το διανοείσαι Δημήτρη μου ;
Τι να πει κανείς; Και αλλοίμονο τι μπορεί να περιμένει κανείς ;;;;

zeidoron dtsoukas είπε...

Δεν το διανοούμαι Λυγερή μου γιατί απλούστατα τα ζω όλα όσα περιγράφεις στην οικογένειά μου!
Κι έχω πειστεί ότι οι ανάλγητοι ποντάρουν σ' αυτό το συναισθηματικό δέσιμο των λειτουργών της ψυχικής υγείας με τους λήπτες αλλά και στην ευσυνειδησία τους και τους έχουν τόσο καιρό απλήρωτους.Ηθελα να 'ξερα αν κάποια στιγμή τα βροντήξουν και φύγουν τι θα απογίνει τόσος κόσμος;
Ετσι για την ιστορία θα σου πω ότι και η χτεσινή πετυχημένη εκδήλωση έγινε χάρη στο φιλότιμο κάποιων ανθρώπων που έβαλαν προσωπική εργασία και όχι μόνο!
Δεν ξέρω που θα βγάλει όλη η κατάσταση,που είναι καθρέφτης της γενικότερης εξαθλίωσης που απλώθηκε στη χώρα.
Να είσαι καλά,καλημέρα!

Read more: Go to TOP and Bottom