Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ: Δημοσκόπηση (Metron Analysis) στα μέτρα του πελάτη (Ημερησία – Μπόμπολας) ή ο πελάτης (Μπόμπολας) έχει λόγους να ασχολείται με τη μαγειρική δημοσκοπήσεων???


=== Δεν ασχολούμαι -και το ξέρετε- με τις δημοσκοπήσεις, αλλά επειδή είμαι καλός Χριστιανός και γνήσιος Ορθόδοξος, βαράω μύγες ώστε να αποφύγω τους ιντερνετικούς καυγάδες που συνηθίζω, με τελικό στόχο να πάω να κοινωνήσω, με όσο το δυνατόν λιγότερα ψυχικά βάρη.
  === Οι φίλοι από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ μου έστειλαν τη δημοσκόπηση που δημοσιεύει σήμερα η «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» για να μου δείξουν την κατάντια ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, που αθροιστικά πιάνουν δεν πιάνουν 27%. Αφελής ως συνήθως εγώ, λέω: να ένα εύκολο θέμα από το οποίο δεν κινδυνεύω να περιπέσω σε καινουργή αμαρτία.

  === Μάλιστα οι φίλοι από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ, για να αποφύγω μάλλον τα χειρότερα, μου δίνουν και δυο διευθύνσεις όπου θα μπορούσα να δω τις προηγούμενες δημοσκοπήσεις της ίδιας εταιρείας (Metron Analysis).
 === Το αναλαμβάνω και κάνω τη κλασική διασταύρωση (λόγω τελευταίου επαγγέλματος) και επιβεβαιώνω, ότι όντως η ΗΜΕΡΗΣΙΑ έχει πρωτοσέλιδο τον πίνακα με τα αναλυτικά ποσοστά, που πιάνει στη σφυγμομέτρηση το κάθε κόμμα.
 === Με το πάσσο μου, πηγαίνω και στη σελίδα της σφυγμομετρικής εταιρείας Metron Analysis και κάπου εκεί, άρχισα να τα χάνω, να συγχίζομαι, να παραπατώ, μπορεί και να άρχισα να αλληθωρίζω.  Όλοι οι πρωταγωνιστές αράδα και στην μεν και στην δεν, αλλά τα αποτελέσματα της ίδιας εταιρείας (Metron Analysis) είναι διαφορετικά.  Άρχισα να τρέχω (αν και υπέρβαρος) πάνω-κάτω το PDF της Metron Analysis  για να εντοπίσω το λάθος μου, αλλά δυστυχώς, είμαι πολύ κακομαθημένος και λάθη δεν κάνω …ποτέ, γαμώ τη μετριοφροσύνη μου!!!!
Ψάχνω να βρώ τον Χαρδαβέλα να μου εξηγήσει τα ανεξήγητα μυστήρια του σύμπαντος και του υπερπέραν,… εις μάτην…. Είχε φύγει για Βουλγαρία, ν’ αγοράσει φτηνό αρνί, αλλά αυτό έχει πάει στα 8,50 € το κιλό, μόλις περάσεις τα σύνορα. Καλά να πάθει, διότι προέχει η ενημέρωση του λαού, εντός της προεκλογικής περιόδου του.
Απευθύνομαι στη Νικολούλη, μήπως και μου βρει τα χαμένα ποσοστά των κομμάτων μου…. Τζίφος. Κρύπτεται η Αγγελική, διότι ανεργοποιημένη από τον Κουρή, θέλει να προγεφυρωθεί μετά των Μπομπολαίων, για να εξασφαλίσει τα προς το ζειν.

Με τη γλώττα μου να πίπτει επί των γονάτων, επέστρεψα ασθμένων στο   PDF της Metron Analysis  για να βρώ λύση. Μας απομένουν 24 μέρες μόνο πριν από τη νοθεία και ο Άκης έγκλειστος στη ΓΑΔΑ. Σίγουρα κάποιος θέλει να τον ΓΑΔΑρέψει…. Τι λέω….
Παραδίνομαι!!!! Η επιστήμη μου πέρασε το τετέλεσται…. Μιλάμε για έρευνα που έγινε προψές, 4 και 5 του Απρίλη!!!! Νωπά τα μελάνια!!!!
Λες, η Metron Analysis, να διενεργεί ταυτόχρονα καμιά δεκαριά έρευνες για τις προεκλογικές προτιμήσεις μας και μετά τις βάζει σε πανέρι λαϊκής προς πώληση???… Οπότε, πήγε για κρεμύδια, άνιθο και μαϊνδανό ο Μπόμπολας στη λαϊκή και σου λέει, δεν παίρνω και μια σφυγμομέτρηση κοψοχρονιά???… Όλα παίζονται κι’ ο Αλέξης έχει αποχαυνωθεί ως παγκόσμιος πεντοβολιστής.
Πάω στον εξομολόγο μου και με συμβουλεύει να επιστρέψω τους πίνακες στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ και να τους πω, ότι το πρόβλημα είναι δικό τους και κακώς μου το φορτώσανε και επιβαρύνουν την υγεία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom