Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Μετά μου λέτε να είμαι υπερήφανος Ελληνας


Είτε είσαι μόνος σου είτε έχεις οικογένεια
είτε έχεις και παιδιά δεν υπάρχει καμμία
ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Και το Κράτος υφίσταται επειδή υπάρχει αυτή
η συμφωνία της αντιπαροχής με τους Πολίτες.
Και στην προκείμενη περίπτωση όλες μου οι
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ, ΦΟΡΟΙ και ΧΑΡΑΤΣΙΑ αυτό το Κράτος
μου λέει απλά οτι ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ και εγώ δέν
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ.
Απο την στιγμή που το Κράτος έχει "σπάσει"
αυτή την συμφωνία και αδιαφορεί προκλητικά
για την ζωή των παιδιών μου της συζύγου μου
και της δικής μου, μια μέρα εγώ αυτό το
κωλοκράτος θα το σφάξω, θα το δολοφονήσω,
θα το σκίσω με τα ίδια μου τα χέρια.

Μα την Παναγία το ορκίζομαι,
μιά μέρα θα παραδώσω την ταυτότητά μου θα
αποποιηθώ την Ελληνική Ιθαγένεια και θα
διεκδικήσω όλες μου τις εισφορές οι οποίες
με τους τόκους θα είναι η δική μου εκδίκηση
σε αυτό το "ανθρωπιστικό" κράτος απατεώνα.
Στο μεταξύ εσύ, ναί εσύ ρε κωλοκράτος φτιαξε
κέντρα φιλοξενίας λαθρομεταναστών, όσα πιο
πολλα μπορείς.
από seegreek

5 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Έχει δίκιο ο άνθρωπος. Γιάλισε το μάτι του...
Πολύ φοβάμαι αν δεν αλλάξει η ρότα αυτής της πορείας ,αυτό θα είναι το λιγότερο που θ'ακούσουμε ή θα δούμε..

Ο Θεός να μας προλάβει απ' τα χειρότερα Δημήτρη μου .

Καλός σας απόγευμα

ΑΔΗΣ είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη,
σ'ευχαριστώ πάντα αλλα άλλη
μιά φορά για την εκτίμισή σου.

Οι διαδικασίες της οικογενειακής
μας μετανάστευσης ολοκληρώνονται.
Φυσικά θα διατηρήσω την επαφή και
θα συνεχίσω ίσως πιό έμπρακτα τον
κοινό αγώνα απο μιά άλλη χώρα.
Πρίν φύγω όμως, θα φροντίσω ωστε
να μάθουν όλοι οι άνεργοι Έλληνες
πώς και πόσο εύκολα αποκλείονται
των επιδομάτων που δικαιούνται
όπως φαίνεται στα Εκκαθαριστικά
και ποιοί τελικά τα εισπράτουν
ανεπίσημα.

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή μου οι περισσότεροι Ελληνες αυτή τη στιγμή στην ίδια κατάσταση με το φίλο ΑΔΗ βρισκόμαστε,ο οποίος ξενιτεύεται για να μπορέσει να ζήσει αξιοπρεπώς την οικογένειά του.
Κατάλαβες τώρα ποιοι είναι οι εγκληματίες σ' αυτή τη χώρα;οι άνθρωποι τρώνε τα χρήματά μας (χρήματα που μας παρακρατούνταν από την πρώτη μέρα που πιάσαμε δουλειά) με μια απλή υπογραφή που βάζουν σ' ένα κωλόχαρτο και το βαφτίζουν νόμο του κράτους!Φοβερά πράγματα που σε βγάζουν εκτός εαυτού.Την άλλη ιστορία με τους κατόχους(13.000 οικογένειες) ομολόγων του Ελληνικού δημοσίου τη γνωρίζεις;οι άνθρωποι έχασαν ότι είχαν και δεν είχαν σ' ένα βράδυ,που ο Βενιζέλος το θεώρησε νίκη της Ελλάδας!
Υπάρχουν χιλιάδες ακόμα περιπτώσεις που οι Ελληνες έχουν γευτεί τη γροθιά της εξουσίας στο στομάχι τους.
Να είσαι γερή και δυνατή να παλεύεις!

zeidoron dtsoukas είπε...

Φίλε Αδη ειλικρινά λυπάμαι που τελικά φεύγετε οριστικά από τη χώρα!
Να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου και να βρείτε την ευτυχία εκεί που πάτε.Καλά κάνεις και τα λες χύμα και να μη σταματήσεις ποτέ να μιλάς και να διεκδικείς το δίκιο σου.
Καλή τύχη φίλε μου!

ΑΔΗΣ είπε...

Είπες την λέξη η οποία περιέχει την αιτία της
μετανάστευσής μας : ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, για τα παιδιά
μας, έξι και τριών ετών κοριτσάκια. Δέν εχω το
δικαίωμα να τα θυσιάσω ή να τα δώ να γίνονται
τσουλάκια. Εχω την υποχρέωση να θυσιαστώ εγώ
για να τους δώσω έναν κόσμο για να χτίσουν τον
δικό τους.
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου αγαπητέ Δημήτρη
Σου εύχομαι ανθρώπινη δύναμη μέσα στην Θεϊκή
Αγάπη και Αγκάλη. Ο αποχαιρετισμός θα είναι
και τηλεφωνικός οποτε θα τα πούμε αγαπητέ μου φίλε.

Read more: Go to TOP and Bottom