Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Καταγγελία για τον ΟΤΕ

Μπλέξαν οι γραμμές μας! Οπως βλέπετε στη φωτογραφία ο ΟΤΕ είχε φροντίσει να μας ενημερώσει για τις εργασίες αναβάθμισης του δικτύου του,ώστε να υπάρξει βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ως εδώ όλα καλά!
Τα στραβά αρχίζουν από την ώρα που τελείωσαν οι εργασίες.Τα τσακάλια οι τεχνικοί επανασύνδεσαν λάθος τις γραμμές.Το δικό μας τηλεφωνικό νούμερο ήταν νεκρό αλλά στο σπίτι είχαμε τηλέφωνο.Πως γίνεται αυτό;Απλούστατο,μας είχαν συνδέσει με την τηλεφωνική γραμμή άλλου συνδρομητή.Αφού το διαπιστώσαμε πήραμε τις βλάβες του ΟΤΕ 12174 (Ζωγράφου) και το αναφέραμε.Ο καλός άνθρωπος από την άλλη άκρη μας ευχαρίστησε και μας είπε ότι θα φράξει την ξένη γραμμή και να ενημερώσουμε και μεις τη δική μας ιδιωτική εταιρεία ώστε να φράξει και το δικό μας.Δηλαδή ενδο-υπηρεσιακά δεν μπορούσαν να το κάνουν οι ίδιοι.Ωραία,από δω και πέρα τι γίνεται ώστε να διορθωθούν οι συνδέσεις και να έχουμε τηλέφωνο;Απάντηση υπαλλήλου του ΟΤΕ:δυστυχώς σήμερα τίποτα γιατί έχουν σχολάσει οι τεχνικοί!Μα κυριέ μου αύριο είναι Σάββατο και μεθαύριο Κυριακή και το σφάλμα καθαρά δικό σας.
-Λυπάμαι αλλά θα φροντίσουμε αύριο να διορθωθούν οι γραμμές!
Εμείς να επιμένουμε:αν συμβεί απόψε μια βλάβη στο τηλεφωνικό δίκτυο της Βουλής ή του Υπουργείου Εξωτερικών ας πούμε δεν θα την επιδιορθώσετε;
-Δεν ξέρω κύριε τι να σας πω λυπάμαι,έχετε δίκιο.Αναμένουμε λοιπόν το αύριο αν και δεν ελπίζουμε και μένουμε με την απορία:αν δεν επικοινωνούσαμε με τον ΟΤΕ να φράξει την ξένη γραμμή αλλά την χρεώναμε με υπερπόντια και ροζ τηλέφωνα ποιος θα πλήρωνε τη λυπητερή;
Αχ Ελλάδα του 2011,με τις αναβαθμίσεις σου και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σου!
Εκτός κι αν όλο το σκηνικό είναι ένας εύσχημος τρόπος να μας αποτοξινώσουν από το ίντερνετ.
Λες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom