Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Κενυάτης ο Νικητής του 28ου Χρυσού Κλασικού Μαραθώνιου



Ο κενυάτης αθλητής Ρέιμον Μπεντ τερματίζει πρώτος σε χρόνο 2:12:39 και αποθεώνεται από τον κόσμο για την υπερπροσπάθειά του στον 28ο Μαραθώνιο δρόμο της Αθήνας στην κλασική διαδρομή.
Σημειώθηκε ρεκόρ συμμετοχών,περίπου 20.000 αθλητές απ' όλα τα πλάτη και μήκη της γης θέλησαν να πάρουν μέρος στην επέτειο των 2.500 χρόνων της Μάχης του Μαραθώνα.
Κορυφαίοι Μαραθωνοδρόμοι αλλά και απλοί άνθρωποι έδωσαν το παρόν στον 28ο Χρυσό (από φέτος)Κλασικό Μαραθώνιο που αποτελεί Παγκόσμιο γεγονός.Κάθε χρόνο σ' ολόκληρο το κόσμο διεξάγονται περίπου 1300 Μαραθώνιοι δρόμοι!
Δείτε εδώ τους πρώτους 100 δρομείς που τερμάτισαν

2 σχόλια:

ephee είπε...

Έχω βγει που λες το πρωί να απλώσω ρούχα, και πετυχαίνω το γείτονα που καπνίζει όσες ώρες της μέρας είναι ξύπνιος..
"Πάω στο Μαραθώνιο" μου λέει..
!!! Να τρέξεις, τον ρωτάω έκπληκτη;
"Είσαι τρελή ρε; Υπηρεσία έχω.."
(αστυνομικός)
..είπα κι εγώ..

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλό!Θα 'χει και καμιά κοιλίτσα ο μπασκίνας ε;Πέρσι Εφη μου τον είχα παρακολουθήσει από πολύ κοντά κι έκανα και 'γω τα χιλιομετράκια μου,από το Στάδιο στη Μεσογείων και πάλι πίσω.Μ' αρέσει και θαυμάζω τους ανθρώπους που αντέχουν 42.152 μέτρα.
Να είσαι καλά,καλή εβδομάδα!

Read more: Go to TOP and Bottom