Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Διαδικτυακή αποτοξίνωση

Αναγκαστική διαδικτυακή αποτοξίνωση λόγω υπερκόπωσης του υπολογιστή! Καλή η τεχνολογία αλλά στα χέρια άσχετων είναι για τα μπάζα λέει ένας γνωστός μου.
Από τη μέρα που ανακάλυψα τα μπλογκς έμαθα ν' ανοίγω και να κλείνω το μαγικό εργαλείο που με ένα κλικ σε πήγαινε στην άλλη άκρη της γης.Τέσσερα χρόνια κανένα σέρβις,κανένα φορμάτ!Την τελευταία βδομάδα κόλαγε συνέχεια κι έτσι τον πήγα στο ''γιατρό''!Είπε θα τον κάνει καινούργιο,για να δούμε.
Εις το επανειδείν λοιπόν και καλό Σαββατοκύριακο!

update(15/5 στις 14:30):Σπουδαίος ο pc doctor επανέφερε τον ασθενή σε λιγότερο από ένα 24ωρο!
Να είσαι καλά κυρ Κώστα,ευχαριστώ πολύ!

6 σχόλια:

ephee είπε...

Αχ, αχ, σαν την αδερφή μου κι εσύ! Ρε παιδιά, σαν αμάξι είναι κι αυτό, θέλει τα λάδια του και τα μπουζί του!
Θα σου στείλω το email μου, όταν θέλεις βοήθεια, ή οτιδήποτε να ρωτάς, οκ;
Δεν είναι ανάγκη να αρχίσει να κολλάει το μηχανάκι!

zeidoron dtsoukas είπε...

Εφη να είσαι καλά,σ' ευχαριστώ!Σκέψου ότι στα 50 μου άνοιξα για πρώτη φορά υπολογιστή.Με την εμφάνιση των μπλογκς,αν θυμάσαι τότε ήταν η ψιλικατζού στα φόρτε της κι ο πιτσιρίκος και αργότερα έγινε το μπαμ με το press-gr!Το μπλογκ το χειρίζομαι άνετα αλλά τον υπολογιστή τον βλέπω σαν διαστημόπλοιο κι αυτό γιατί δεν μπαίνει πουθενα χέρι,όλα γίνονται ηλεκτρονικά τα άτιμα.Τούτη η ανάρτηση και η απάντηση στο σχόλιό σου έγιναν από κινητό τηλέφωνο,ναι τόσο άρρωστος με το blogging!

Βάσσια είπε...

Καλή ανάρρωση του υπολογιστή.
:-)

Λίγο πολύ όλοι μας κάποια στιγμή θέλουμε "ρεκτιφιέ" μαζί με τα μηχανήματα.

Καλό Σ/Κ Δημήτρη, και σύντομα κοντά μας.
:-)

( fortounata) είπε...

περαστικά του.καλή ανάρρωση.καλό σκ.

zeidoron dtsoukas είπε...

Βάσσια μου εντάξει ο ασθενής,πολύ γρήγορα ανάρρωσε!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

zeidoron dtsoukas είπε...

Φουρτουνάτα μου όλα εντάξει,λίγο το κακό!Τελικά η αποτοξίνωση θα πάει περίπατο μου φαίνεται.Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

Read more: Go to TOP and Bottom