Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Τα ΚΥΡιακάτικα


Kάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ

4 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Να εισαι καλα βρε Ζει, μ' εκανες και γέλασα
Αθάνατος ομως ο Κυρ, μοναδικός!

Αλλα πες μου βρε παιδι μου πως το κανεις αυτο;

zeidoron dtsoukas είπε...

Ρίκη μου πολύ χαίρομαι που γέλασες γιατί απ' ότι είδα και στο blog σου έχεις πέσει σε βαθιές σκέψεις!
Υπάρχουν δυο τουλάχιστον τρόποι να έχεις τον ΚΥΡ κάθε Κυριακή.
Ο εύκολος είναι να τον "δανειστείς" από το πολύ καλό blog fimotro.blogspot.com που τον βάζει κατά τις 9:30 περίπου το πρωί της Κυριακής.Ο άλλος τρόπος είναι να πας στην πηγή www.tovima.gr/
να βρεις τη σελίδα του ΚΥΡ και να τον αποθηκεύσεις,μόνο που πρέπει να τον κάνεις μεγέθυνση πριν την αποθήκευση ούτως ώστε όταν κάνεις κλικ μετά για ν' ανοίξει να μην αλλοιώνεται η φωτογραφία.
Καλό βράδυ να έχεις!

Βάσσια είπε...

Εν τω μεταξύ, καμιά φορά ξαναδιαβάζω κάτι παλιά λευκώματα του ΚΥΡ, άλλων δεκαετιών και βρε παιδί μου..... τίποτα να μην έχει αλλάξει.
Απορώ ειλικρινά πως ο ίδιος ο ΚΥΡ δεν έχει πέσει σε "μελαγχολία".

Συνεχίζει απτόητος!

Καλό βράδυ :-)

zeidoron dtsoukas είπε...

Βάσσια μου μέσα σ' όλα τα στραβά της η κοινωνικοπολιτική μας ζωή έχει κι ένα καλό!
Δεν σ' αφήνει να πλήξεις!
Αυτό εκμεταλλεύεται ο ΚΥΡ και εμπνέεται διαρκώς από την αρχή της δεκαετίας του 70.Να 'ναι καλά ο άνθρωπος που μας κάνει και γελάμε.
Ο ΚΥΡ και ο Φρέντυ Γερμανός (φοβερά χρονογραφήματα) ήταν οι αδυναμίες μου από την εποχή της Απογευματινής επί χούντας,μετά το 1975 και οι δυο πήγαν στην Ελευθεροτυπία.
Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα να έχεις!

Read more: Go to TOP and Bottom