Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Τα ΚΥΡιακάτικα


Κάντε κλικ κι απολαύστε τον ΚΥΡ
Πηγή: fimotro

6 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Υπέροχος ο ΚΥΡ και πάντα διαχρονικός! Φιλιά Δημήτρη μου, έψαχνα και τη Σταυρούλα στο τηλε΄φωνο αλλά δε σας βρίσκω! Κανονίστε να μου έρθετε να δέιτε και το μωρό μου, σας περιμένω!

------ είπε...

Καλησπέρα σου...τι κανεις;;;;Πολύ ενδιαφέρον το θεμα με την ινδική εφημερίδα που έγραψες στις 8 Δεκεμβρίου...να το διαβασω στην αυριανή εκπομπή;;;;
Πάω και μεχρι τη Μαρία να δω για ποιο μωρο λέει!!!!!!!!!
Φιλια και περιμενω απάντηση

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χα χα χα

Να εισαι καλά φίλε μου, μ εκανες και γέλασα

Απίθανος ο Κυρ!!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου γράφεις για μωρό κι έκανες τη Νανά Τσούμα να ψάχνει να δει περί τίνος πρόκειται!Φιλιά πολλά,θα τα πούμε.Καλό βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητή Νανά καλώς ήρθες,καιρό είχαμε να τα πούμε.Δεν χρειάζεται να ρωτάς έχεις όλο το ελεύθερο να πάρεις ό,τι θέλεις.Σ΄ευχαριστώ να είσαι καλά και καλή δύναμη για τις εκπομπές σου!
Υ.Γ.:Πολύ καλή ιδέα να βάλεις στο μπλογκ παλιές εκπομπές.

zeidoron dtsoukas είπε...

Ολα αυτά που συμβαίνουν Ρίκη μου μόνο χιουμοριστικά μπορεί να τα δούμε γιατί αλλιώς θα μας στρίψει.
Καλό ξημέρωμα!

Read more: Go to TOP and Bottom