Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Η ερώτηση του ψηφοφόρου στο debate


Χωρίς λόγια από τον Ιατρίδη

6 σχόλια:

Phivos Nicolaides είπε...

Το ντιμπέιτ... κι άλλα τινά νεοχωριατέξ...

zeidoron dtsoukas είπε...

Δυστυχώς έχεις δίκιο φίλε μου!Είναι πάρα πολλά αυτά που πρέπει να πάνε στον αγύριστο.

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Όλοι στην τηλεόραση μιλάνε για το ντιμπέιτ.... που στα ελληνικά δηλαδή τι σημαίνει; Δεν έχει ελληνική λέξη.... που να την καταλαβαίνει η γιαγιά μου;
Γι΄αυτό και εγώ σήμερα θα διαβάσω ένα βιβλίο!
Την καλησπέρα μου!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλησπέρα και καλώς ήρθες Σταυρούλα!
Η Ελληνική λέξη είναι Τηλεμαχία αλλά δεν πουλάει.
Πολύ καλά θα κάνεις,ένα βιβλίο θα σου προσφέρει και πέντε καινούργια πράγματα.

Maria Tzirita είπε...

Πολύ πολύ έξυπνο! Κι εγώ, όπως αταλαβαίνεις, μπλογκότσαρκα κάνω, δεν τους άντεξα πάνω από 5 λεπτά! Φιλιά Δημήτρη μου!

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαράκι μου κάνοντας βόλτες στο διαδίκτυο έχω συναντήσει ευφυέστατους κι ελεύθερους σκιτσογράφους!
Τύφλα να 'χουν οι επαγγελματίες των εφημερίδων.
Φιλιά,καλό βράδυ!

Read more: Go to TOP and Bottom